Bapa tertua di dunia

Ramjit Raghav, 96, bapa tertua di dunia
Dua tahun lalu lelaki ini diumumkan sebagai bapa tertua di dunia ketika dia berumur 94 tahun.

Kini lelaki India tersebut, Ramjit Raghav, sekali lagi menjadi bapa tertua di dunia apabila isterinya, Shakuntala, 54, melahirkan anak kedua mereka pada bulan lepas.

Ramjit mengaku berasa bangga mempunyai dua orang anak yang sihat pada usianya, membuat jiran-jiran cemburu di atas kemampuan seksnya.

Menurutnya: 'Saya melakukannya tiga atau empat kali semalam.'

'Saya sihat dan saya menikmati hubungan seks dengan isteri saya. Saya rasa ia amat penting bagi suami dan isteri untuk mengadakan hubungan seks dengan lebih kerap..'

Ramjit mendakwa bahawa diet hariannya seperti badam, mentega dan susu membuatkan dia aktif.

Ramjit bergambar bersama anak dan isterinya ketika dia dinamakan sebagai bapa tertua di dunia pada 2010.

Keluarga: Ramjit Raghav, 96, bersama isteri Shakuntala, 54, serta kedua anak lelaki mereka, Karamjit, 4, dan yang baru lahir, Ranjit.

Ramjit bertemu isteri keduanya ini, Shakuntala, 22 tahun yang lalu setelah 25 tahun dia menjadi duda.

Menurut Shakuntala: 'Tidak menjadi hal berapa tua dia, saya sayang dia dan sesungguhnya saya menjaganya, walaupun dia kadang-kala pernah menjerit kepada saya.

Katanya lagi: He doesn't seem old to me, he can make love like any 25-year-old man, even better because he can go on all night, and he makes a wonderful father. -Mail Online

Hebat! Boleh jadi model ubat kuat..

Ulasan