Gambar dari fail polis

Gambar (mug shots) dari fail polis luar negara - 2011. Dipetik di HUFFPOST.


Pihak polis hanya menemui lelaki ini di sebuah belukar berhampiran apabila anjing polis menggigit satu timbunan rerumput – yang menjerit kesakitan. Gregory Liascos, 36, ditangkap atas tuduhan cuba memecah masuk Muzium Batu dan Galian Rice Northwest.


Polis di barat laut bandar Michigan telah menahan seorang 'superhero' yang melakukan aksi merbahaya iaitu bergayut di tepi bangunan setinggi 30 kaki. Superhero yang sebenarnya tak hero ini adalah Mark Wayne Williams, seorang penduduk tempatan.


Kucup.. phh, maut. Tak kucup pun boleh maut. Helen Staudinger, 92, dikatakan menuntut kucupan dari seorang lelaki, Dwight Bettner, 53. Apabila lelaki itu berkata tidak, dia pun pulang dan datang semula membawa sepucuk senapang lalu menembak secara rambang ke rumah jirannya itu di Florida.


Aikk! Senyum ke ni? Levon T. Sarkisyan memecah masuk ke sebuah rumah di Connecticut dan memusnahkan patung-patung dan perabut, menurut polis.


Gambar dari Butler County Sheriff's Office di Ohio. Lelaki ini, Edwin Tobergta, 32, dikatakan ditangkap melakukan hubungan seks dengan pelampong..!!??


Dia ni bekas Miss El Paso USA. Lihat la matanya.. memukau. Tapi tak cukup untuk memukau pihak yang menangkapnya. Bekas ratu cantik ni, Lorena Tavera ditahan kerana mencuri sepasang baju berharga $69 di El Paso.


Muka dia memang sentiasa macam gini ke? Polis Phoenix menangkap lelaki ini, Randon Reid, yang menembak ke arah sebuah kapalterbang yang diletak di Lapangan Terbang Deer Valley.


Gambar seorang pengamal seks terlebih-lebih rambang sampai ke kuda perginya. 'Menunggang kuda' mungkin lain maksudnya bagi lelaki ini. Rodell Vereen dari South Carolina mengaku bersalah atas dua tuduhan melakukan hubungan seks dengan kuda dan telah dijatuhkan hukuman 16 bulan penjara.


Polis Florida menahan wanita ini, Karen Henry, 45, setelah dia mengugut bapanya yang berusia 80 tahun dengan pisau kerana bapanya tidak mahu berkongsi salad kentang.

Lak.. aku ingat Samuel L. Jackson tadi.


Oneal Morris menyamar sebagai seorang doktor dan menyuntik bahan yang tak sepatutnya kepada pelanggan untuk membesarkan punggung. Dia dilahirkan seorang lelaki tetapi dikenali sebagai wanita.

#HUFFPOST

Ulasan