Bikini termahal?

Tadi aku menggugel 'most expensive'. Dengan pantas mesin pencarian Google memaparkan link-link laman web yang punya perkataan yang aku gugelkan itu. 'About 105,000,000 results (0.16 seconds)', katanya di sebelah atas halaman.

Maka banyak lah benda-benda yang termahal (mengikut nilai duit) yang ada di dunia ni yang aku dapat tahu. Klik punya klik, terjumpa pulak link ke 'most expensive bikini'. Wah.. aku nak tengok juga macam mana rupa bentuk bikini termahal di dunia ni. Aku pun klik.

Lak.. gambar pompuan telanjang, takda la pakai bikini. Cuma pakai rantai salah tempat. Orang pakai kalung rantai kat leher, dia pakai kat pinggang. Lepas tu ada rantai buat tutup buah dada sikit. Macam tu diaorang kata bikini?? Hek eleh.

Henfon termahal, $1.2 juta. Selain bertatahkan intan berlian, tiada
kelebihan lain pada henfon ini, untuk buat panggilan juga (.. dan gaya).

Memakai bikini termahal? Buukan.. ini bukan gambar pompuan pakai
bikini tapi pakai rantai salah tempat. Set rantai platinum bertatahkan
berlian ini dikatakan bernilai $30 juta.

Sumber: markpknowles.com

Aku setuju sangat dengan apa yang pengarang laman web berkenaan katakan: 'one of the silliest things ever created'.

Ulasan