Seekor beruk di MTV Anugerah Muzik Eropah

Satu acara yang tidak dirancang telah berlaku di malam MTV Anugerah Muzik Eropah 2011. Adegan yang memeranjatkan itu berlaku ketika penyanyi dan pelakun, Hayden Panettiere, sedang membuat pengumuman. Dengan tak semena-mena, berlari la satu beruk jantan dari belakang pentas lalu terus ke hadapan mempamerkan tubuhnya yang tak macho itu, berbogel! Hayden Panettiere yang terperanjat bagaimanapun sempat menegur dan menemu bual sebelum beruk itu berlari menghilangkan diri.

Kita tengok gambarnya,

Ini lah beruk jantan yang aku katakan. Kalau orang, tau malu.

Wah bangga sangat la tu. Macam
burung nak terbang gayanya.

- Malaun bogel berkenaan belum diketahui identitinya. Mungkin esok atau lusa, kena tangkap le tu. Kurang kerja punya jantan. Amende le..

Update:
Mail Online telah mendedahkan siapa lelaki bogel ni. Dia adalah seorang pelakun 24 tahun kelahiran Belfast bernama David Monahan.

Dia memberitahu Mail Online: "Dua orang rakan saya bekerja di syarikat pengawal keselamatan, mereka membenarkan saya masuk tetapi mereka tidak tahu saya akan menggegarkan pentas."

- Takda berita pulak yang dia ni ditangkap atau didakwa. Agak.. ongputih dah tak heran sangat dengan benda-benda macam ni.

Ulasan

Raz berkata…
yuckss..selekeh nyer