Lelaki yang mengadakan hubungan seks dengan keldai dan kuda, dibebaskan lebih awal

- Lelaki berkenaan mungkin dah nyanyuk atau terencat sikit otaknya. Nafsu seksnya luar biasa. Bukan luar biasa hebatnya tapi luar biasa melencongnya.

Joseph Squires yang 'sakit', 67, mengikat seekor keldai pada sebatang pohon lalu membuat hubungan seks dengan binatang yang ketakutan itu.

Lima tahun kemudian dia sekali lagi melakukan perbuatan kotor, kali ini berhubung seks dengan kuda betina yang hamil pula.

Squires dijatuhkan hukuman penjara selama 22 bulan setelah dia mengaku bersalah atas dua tuduhan kesalahan seksual yang serius dan dua tuduhan merosakan harta benda. Hukuman dijatuhkan pada tahun lalu di Leicester Crown Court.

Terbaru, tiga hakim di Mahkamah Rayuan pada hari Rabu lalu bersetuju untuk mengurangkan hukuman penjara kepada 12 bulan. Oleh kerana Squires telah menerima hukuman lima bulan penjara, dia akan segera dibebaskan.

Dalam kejadian pada 1999, ekor keldai turut dipotong dan kuda juga dicederakan dalam kejadian 2004. Bukti DNA yang diambil dari kedua-dua haiwan berpadanan dengan DNA Squires. - SWNS

Nampak gayanya kuda kenalah 'berpakaian' untuk mengelak Joseph Squires dari terangsang..

Update 29/10/10:

- Tragedi atau lawak? Lagi berita tentang orang yang melencong nafsu seksnya - berakhir dengan kematian.

Seorang peladang ditangkap kerana membunuh lelaki yang mengadakan hubungan seks dengan keldainya.

Gambar keldai yang tak seksi ini hanya gambar hiasan.
Menurut polis, Jose Gomes Pinto, 55, mengelar leher lelaki tersebut dengan pisau cukur setelah mendapati lelaki itu menceroboh dubur keldai kesayangannya yang diberi nama Russo.

Jaime Pires, 68, ditemui mati berlumuran darah dengan memakai seluar dalam wanita di kampung Proenca-a-Velha, Portugal.

Pires dikenali oleh peduduk tempatan sebagai 'Jaime Sheep' kerana dia berulang kali membuat hubungan seks dengan haiwan ladang. Akhbar tempatan menyatakan Pires telah 'meniduri' haiwan sejak 12 tahun yang lalu sebelum berpindah ke tempat lain.

Dia baru-baru ini pulang semula ke kampung halaman setelah penduduk tempatan di mana dia berpindah menuduhnya membuat hubungan seks dengan ayam. (Tak dapat keldai, ayam pulak?!! Ih ih.. dahsyat!)

Datuk bandar Francisco Silva berkata pembunuhan adalah 'menyedihkan dan dikesali'. Dia menambah: " Saya tak fikir ada apa-apa di belakang kejadian selain haiwan."

Pinto menafikan melakukan pembunuhan semasa hadir di mahkamah berhampiran Idanha-a-Nova. Dia sebelumnya memberitahu pemberita bahawa dia keluar dari kawasan itu semasa Pires dibunuh.

- Sukar nak percaya berita ini? Entah lah.. cuba lihat di The Sun

Ulasan

Fieda berkata…
sgt2 pelik manusia2 ni...dgn binatang pun blh ada nafsu...aiyakkk....
Orandableg berkata…
terkena rabun agaknya. kalau rabun warna tak boleh nak bezakan warna. yang tu tak tau la rabun apa. dahsyat rabunnya, hingga keldai tu pun kelihatan seksi.. ihh ihh.